Reklamacije

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom i opišete kakav problem imate. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice. Reklamaciju možete podneti tako što robu zajedno sa Reklamacionim listom (preuzmi reklamacioni list ovde) i fiskalnim računom spakujete i pošaljete kurirskom službom na našu adresu Pantera Unico DOO, Pupinova 12, Zrenjanin.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Kao datum od koga se računa rok za odgovor potrošaču po učinjenoj reklamaciji, uzima se datum kada je naša radnja preuzela robu koju ste poslali.

Reklamirana roba se zatim prosleđuje ovlašćenoj labaratoriji za ispitivanje kvaliteta. Postojanje nesaobraznosti, a posebno uzrok njenog nastanka, Labaratorija utvrđuje na osnovu ispitivanja koje sprovodi prema sopstvenoj ispitnoj proceduri.

Nakon sprovedenog ispitivanja, Labaratorija izrađuje izveštaj u kome navodi rezultate ispitivanja, postojanje ili nepostojanje nesaobraznosti, te uzroke koji su do toga doveli. Svoj izveštaj, zajedno sa reklamiranom robom, Labaratorija šalje našoj firmi koja na osnovu tog izveštaja donosi odluku po podnetoj reklamaciji.

Ukoliko je reklamacija odobrena, mi kontaktiramo potrošača i u zavisnosti od njegove želje (zamena, popravka, povrat novca) rešavamo istu.

Ukoliko je reklamacija odbijena, potrošaču se putem maila dostavlja obaveštenje da je postupak okončan, da je reklamacija odbijena uz navođenje razloga za to. Zatim reklamirani proizvod šaljemo nazad potrošaču.

0