guess naslovna slika

Guess – globalni brend stila

Kada se govori o modnim trendovima i fashion industriji, brend koji se mora istaći kao jedan od vodećih na tržištu jeste Guess. Pre više od 40 godina, braća Marsiano pronašli su savršenu kombinaciju za kreiranje brenda koji će ostaviti ogroman pečat u fashion industriji. 

Priča ovog brenda počinje davne 1981. godine, kada su se braća Marsiano zaljubila u Los Anđeles tokom proodičnog odmora. Iako potiču sa juga Francuske, odlučili su da LA bude njihov dom.  Glamur famoznog Holivuda, spojen sa daškom izvornog francuskog šika, čini formulu za uspeh ovog brenda.

Od svojih pionirskih dana i proizvodnje džinsa, do globalnog lifestyle brenda, Guess je prešao dalek put. Tokom godina, veliki uspeh podržan je odvažnim i zavodljivim reklamama, koje se i dan danas pamte. 

Danas Guess poseduje više od 1500 brendiranih radnji širok sveta. Širok opus stvaralaštva obuhvata kolekcije odeće za muškarce, žene i decu, kao i raznoliku ponudu aksesoara, poput nakita, parfema, naočara, satova pa sve do privlačne obuće i torbi.

Kreacije Guess-a reklamire su mnoge svetske zvezde poput Klaudije Šifer, Naomi Kembel, Paris Hilton, Ana Nikol Smit, Karle Bruni..

Guess torbe – savršen aksesoar koji upotpunjuje svaki outfit 

Guess torbe su savršen dodatak svakom outfitu. One će svaki outfit učiniti potpunim, nebitno da li je u pitanju sportska, elegantna ili potpuno urbana prilika. Kod nas možete kupiti torbice sa kaišem za nošenje oko ramena, velike torbe, elegantne modele sa ukrasima i nitnama, rančeve..

Guess torbe su sinonim za kvalitet i dugotrajnost. Kada kupite ovu torbu bićete sigurni da ni nakon dužeg perioda čestog korišćenja, torba neće izgubiti na svom izgledu i kvalitetu. Koža ne puca, ne grebe se i torba ne menja svoj oblik. Ukoliko vodite barem malo računa o torbi, imaćete idealnog partnera za sjajan outfit godinama. 

guess torba

Osim izgleda, ono što daje veliku prednost Guess torbama je njihova funkcionalnost. Čak i manje torbe u unutrašnjosti imaju dovoljno prostora da skladište sve što vam je potrebno. Mali dodatni džepovi su pogodni za čuvanje sitnica.

One izgledaju svetski, trendi, ekskluzivno.. Rezultat su veoma predane proizvodnje, gde se sa potpunom posvećenošću pristupa svakom šavu i detalju. Upravo zbog toga osetite razliku u kvalitetu između Guess torbi i drugih. 

Ako imate u svom ormaru komad Guess odeće, obuće ili aksesoara bićete sigurni da ste usklađeni sa najnovijim trendovima, obučene moderno i izgledate atraktivno.

Guess majice – žentsvenost, glamur i elegancija na delu

Guess majice mogu biti jednostavne, jednobojne, bazičnih ili vibrantnih boja, svedene ili sa nitnama, cirkonima i drugim ukrasima. Idealan su izbor za sve prilike, kada želite da izgledate ležerno, sportski, pa i za poslovne prilike, elegantnija izdanja ili noćne izlaske. Kada želite da izgledate kao žena koja prati modu, sigurna je u sebe i moćna – odaberite Guess majice. 

Jednobojne majice možete ukombinovati sa dobrim parom džinsa, sportskim patikama i dobiti savršen street style izgled, bez po muke ćete izgledati fenomenalno.

Efektne majice sa cirkonima možete iskoristiti za noćne izlaske i druženja, kada želite da ostavite jak utisak i budete primećene. 

Njihove majice predstavljaju savršen miks ženstvenosti i vladajućih trenodva, privlače pažnju i poglede mnogih. Krojene su tako da se savršeno stapaju sa vašom linijom tela i prate je, tako da izgledate ženstveno i zadivljujuće.

Guess ženska majica

Guess patike – sofisticiranost, energija i udobnost 

Iza ovog brenda stoje nekoliko osnova, a to je ženstvenost, glamur i sofisticiranost. Ništa drugačije ne donose na tržište ni Guess patike. Svaki par obuće odiše glamurom, prefinjenošću, ženstvenošću.. Njihova obuća asocira na mladost i energiju, a tako će se osećati svaka žena koja se odluči za Guess patike.

One su rezultat konstantnog rada na kvalitetu izrade i praćenja najnovijih modnih trendova. Osim što izgledaju neverovatno moderno i ekstravagantno, one su izuzetno udobne za nošenje. Udobnost je osigurana jer se koriste meke linije, a materijal je visokog kvaliteta pa se prilagođava nozi. Dobićete izgled elegantnih patika, uz udobnost sportskih patika za trčanje.

Guess patike na našem sajtu su različitih boja i dizajna, odišu elegancijom i prefinjenošću! Idealan su izbor za sve žene koje neguju svoju ženstvenost i elegantnost, koje cene komfornost i kvalitet! 

Bazične ili živahne boje, metalni detalji, printovi, čine ih modernim i prepoznatljivim na tržištu. Ako se odlučite za ove patike bićete sigurni da je svaki par poslednji krik mode za kojim će se svi okretati!

guess patike

Na Pantera web shopu pronaći ćeš više od 200 Guess proizvoda, od patika, fantastičnih majici, ekskluzivnih torbi, haljina pa do kaiševa i novčanika – sve na jednom mestu! Po povoljnim cenama nabavi komade ovog prestižnog brenda, jedno je sigurno- izgledaćeš svetski! Istraži našu ponudu, obraduj sebe artiklima svetski poznatih brendova.

Zanimljivosti – kako je nastao naziv brenda i šta sve predstavlja Guess logo?

Guess je prepoznatljiv širom planete zemlje po učetljivom logou u obliku obrnutog trougla. Zanimljiva je priča koja se krija iza osmišljavanja samog imena brenda, ali i kreiranja logoa. 

Osnivači Guess-a braća Marsiano svakog dana su se vozili Olympic bulevarom u Los Anđelesu pored bilborda Mekdonaldsa. Na bilbordu je pisalo “Pogodite (Guess na engleskom) šta je novo u našem novom Big meku?”, što je inspirisalo šaljivu debatu među njima. Upravo ta reč sa bilborda probudila je ideju da se tako nazove njihov brend. 

Kada su naziv brenda odabrali, on je postao centralni deo logoa. Rešili su da dočaraju da je u pitanju upitna reč, dodavši znak pitanja. Poigravali su se sa pozicioniranjem tog znaka pitanja, da bi ga na kraju postavili ispod reči. Nakon toga bilo je potrebno osmisliti druge elemente koji će se uklopiti i učiniti logo kompletnim.

Na kraju su se odlučili da reč guess i znak pitanja “uokvire”, čime su dobili sada već nadaleko poznati obrnuti trougao. Poslednji detalji kada je u pitanju dizajn bilo je prepravljanje tačke kod znaka pitanja u trougao i dodavanje brojeva 1201 i 1203. Oni predstavljaju brojeve prvih kancelarija na 12. spratu u Brodveju u centru Los Anđelesa.

Ako ste dobro obratili pažnju na ovaj logo, on sadrži i naznaku U.S.A, koja ukazuje na to da je u pitanju američki brend. Ono što nije odmah primetno jesu i reči “washed jeans”, odnosno “isprani” džins, ono po čemu su se nadali da će postati poznati i ispuniti svoj američki san.